Sponsormogelijkheden

R.K.S.V. Margriet is een vereniging die een grote rol speelt in het sportieve en sociale leven van meer dan 1000 leden en voetballiefhebbers. Dankzij jouw bijdrage als partner van onze vereniging kunnen wij activiteiten ondersteunen, trainingen en wedstrijden faciliteren en ons bijzondere sportpark onderhouden. Jij toont je als partner van R.K.S.V. Margriet zowel maatschappelijk als sportief betrokken bij onze leden.

Bij de R.K.S.V. Margriet willen wij met zorg een pakket samenstellen dat aansluit bij de behoeften van de partners van onze vereniging. Wij bieden deze mogelijkheden middels onderstaande pakketten.

sponsor mogelijkheden

Dankzij de bijdrage van de hoofdsponsor van onze vereniging kunnen wij activiteiten ondersteunen, trainingen en wedstrijden faciliteren en ons bijzondere sportpark onderhouden. De hoofdsponsors van R.K.S.V. Margriet tonen zich zowel maatschappelijk als sportief betrokken bij onze leden.

Van de Goor Accountancy en Belastingadvies en Van der Krabben Makelaardij zijn sinds 2023 de trots hoofdsponsoren van onze vereniging. De logo’s van onze hoofdsponsors prijken op de voorzijde van het tenue van het eerste elftal.

sponsor mogelijkheden

De Premium Clubpartners leveren een belangrijke bijdrage aan de vereniging en het eerste elftal in het bijzonder. Dit selecte gezelschap aan sponsoren siert de achterzijde van het tenue van het 1e. De invulling van het Clubpartner pakket is maatwerk. In samenspraak met de sponsor wordt een wederzijds inspanningsverplichtingen overeengekomen, samen zoeken we naar een passende invulling van het pakket.

sponsor mogelijkheden

Als Business Club Partner lever jij met jouw onderneming een belangrijke bijdrage aan het selectievoetbal van de vereniging en het eerste elftal in het bijzonder. Presteren, ontwikkelen en plezier zijn net als in het bedrijfsleven ook bij onze vereniging nauw met elkaar verbonden.

Bij thuiswedstrijden ben jij als Business Club Partner aanwezig in het sponsorhome en leg je daar succesvol contact?

sponsor mogelijkheden

Wil jij met je bedrijf als Clubpartner verbonden zijn aan onze vereniging? Rondom het hoofdveld en veld 1 bieden wij de mogelijkheid tot exposure op reclameborden en doeken.

Als sponsor lever je daarmee een belangrijke bijdrage aan de vereniging. Tegelijkertijd zijn jouw reclame uitingen zichtbaar voor alle bezoekers aan het sportcomplex de Amstelhoef.

sponsor mogelijkheden

Teamsponsoren zijn onmisbaar om ervoor te zorgen dat onze spelers in een prachtig geel-zwart tenue spelen. Een team sponsoren en voorzien van clubkleding, coachjassen of zelfs tassen is ontzettend dankbaar. De waardering van het team is enorm en je ziet ook direct waar jouw sponsorbijdrage naar toe is gegaan.

Wil jij een team sponsoren? Neem dan contact op met de kledingcommissie, Pascal van Druten of één van de leden van de sponsorcommissie!

Sponsoring op maat?

Bent u op zoek naar een unieke of ludieke wijze van sponsoring en dus op zoek naar maatwerk? Neem dan gerust contact met ons op, wij stellen graag een partnerpakket op maat samen!