Mini-Champions League

Champions League voetbal bij
R.K.S.V. Margriet

Binnen R.K.S.V Margriet is de Mini Champions League een begrip. Veel spelers die als mini hebben geproefd aan het voetbal zijn nog steeds actief als junior, senior, recreatief of als selectiespeler!

Het is een hele goede manier om te kijken of voetbal iets is voor jouw kind. Iedere zaterdagochtend tijdens het voetbalseizoen om 10.30 uur spelen de allerkleinsten,  jonger dan 7 jaar,  wedstrijdjes 4 tegen 4 of 5 tegen 5 in shirtjes van de Champions League clubs.

mini-champions league

Maak spelenderwijs kennis met voetbal
en jouw leeftijdsgenootjes

Leren omgaan met de bal als grootste weerstand, het omgaan met anderen en samen opruimen, zorgen voor veel plezier en uitdaging voor de kinderen.

In de tussentijd kunnen de ouders sfeerproeven bij onze club en elkaar leren kennen, want wie weet kom je elkaar straks in een volgend seizoen weer tegen! En het zou zomaar kunnen dat je het leuk vindt om mee te helpen!

Op jonge leeftijd debuteren
in de Champions League?

Kortom, de mini Champions League is de een ideale plek om je eerste stappen te zetten in het voetbal bij Margriet.

Wil je meer weten? Neem dan contact op met Geert-Jan Princen via geertjan.princen@rksvmargriet.nl.

mini-champions league