Lid worden bij R.K.S.V. Margriet?

Dat kan en dat waarderen we zeer! Lees hieronder hoe je lid kunt worden. Weet je het nog niet zeker en wil je een keer meetrainen om te kijken of voetbal iets voor jou is? Geef dat dan door aan de ledenadministratie die je in contact brengt met de juiste persoon binnen Margriet om je verder te helpen.

David Brukx
Mail naar ledenadministratie@rksvmargriet.nl of bel 06-20 72 17 26

Leo Strik
Mail naar leo.strik@rksvmargriet.nl of bel 06-15 14 35 61

Digitaal Aanmelden
Digitaal Aanmelden kan met het aanmeldformulier onderaan deze pagina. Klik hier om naar het aanmeldformulier te gaan.

Persoonlijk Aanmelden
Meld je jezelf liever persoonlijk aan bij de Club? Dat kan uiteraard ook.

Kom naar het clubhuis van Margriet. Op zaterdag bij de zaterdagdienst op het wedstrijdsecretariaat tussen 8.30-18.00 uur geopend van september tot juni. Kom je van een andere vereniging, vraag daar je KNVB bondnummer op en vermeld deze. De coördinator van de leeftijdsklasse neemt contact met je op in welk team je kunt starten of dat je ergens kunt meetrainen.

Contributie 2023 / 2024

Aanmeldformulier

Vul onderstaand formulier in om je aan te melden bij R.K.S.V. Margriet. Na het aanmelden zullen wij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.