Organisatie R.K.S.V. Margriet

R.K.S.V. Margriet is één van de grootste sportverenigingen binnen de Gemeente Oss. Het vraagt een hele organisatie om het voetbal, maar ook de volledige vereniging, in goede banen te leiden. Benieuwd hoe de organisatie van R.K.S.V. Margriet is georganiseerd? Lees dan hier verder.

Bestuur R.K.S.V. Margriet

De dagelijkse leiding van de vereniging is in handen van het bestuur.
Piet de Jongh is voorzitter van de vereniging en geeft met het bestuur leiding aan de vele commissies, werkgroepen en vrijwilligers die onze vereniging rijk is.

Heb jij een vraagstuk voor het bestuur? Bekijk dan welk bestuurslid jou het beste kan helpen!

bestuur

Commissies binnen R.K.S.V. Margriet

Wil jij meer weten over de commissies die actief zijn binnen R.K.S.V. Margriet? Bekijk dan de onderstaande commissies!

Wedstrijdsecretariaat

Het wedstrijdsecretariaat plant en organiseert samen met de K.N.V.B. en andere voetbalverenigingen de wedstrijden die teams van onze vereniging spelen. Deze belangrijke taak is al sinds jaar en dag in vertrouwde handen bij wedstrijdsecretaris Ruud Pigmans.

Op zaterdag wordt het wedstrijdsecretariaat in goede banen begeleid door de zaterdagdienst. Vrijwilligers ontvangen op deze drukke dag de bezoekende clubs en zorgen voor een goede registratie van de uitslagen.

wedstrijdsecretariaat