Sponsoring

R.K.S.V. Margriet is een kerngezonde voetbalclub die trots is op al haar leden, activiteiten die ondernomen worden en het complex waar wij gehuisvest zijn. De sportieve prestaties, maatschappelijke activiteiten en het sportpark Amstelhoef zouden niet mogelijk zijn geweest zonder de steun van onze trouwe sponsoren. Gelukkig hebben wij met de ruim 1100 leden, trouwe supporters en bezoekende clubs in de weekenden ook iets te bieden aan onze sponsoren. Bind ook jij je aan onze vereniging en combineer jij als sponsor met R.K.S.V. Margriet naar de toekomst?

Wij zijn enorm trots dat Van de Goor Accountancy en Makelaarskantoor Van der Krabben zich voor de komende jaren als hoofdsponsor aan onze mooie club hebben gebonden. Alleen met de steun van deze, en al onze andere sponsoren is het mogelijk om de club te zijn zoals we deze vandaag de dag zijn. Om onze dankbaarheid te tonen richting onze sponsoren, organiseren wij regelmatig leuke uitjes en activiteiten voor onze sponsoren. Daarnaast zijn al onze sponsoren van harte welkom bij onze wedstrijden en wordt er bij iedere wedstrijd een wedstrijdsponsor toegewezen. Op deze manier bieden wij onze sponsoren de aandacht die zij verdienen.

Sponsor worden?

Wil jij je met jouw bedrijf verbinden aan onze vereniging en samen met RKSV Margriet successen behalen? Bekijk de sponsormogelijkheden bij onze vereniging en wordt daarmee onderdeel van onze mooie club!