R.K.S.V. Margriet is op zoek naar een hoofdtrainer voor de JO16.1 voor het seizoen 2024-2025. Dit team speelt Hoofdklasse en bestaat uit talentvolle, leergierige spelers die sterk gemotiveerd zijn om te presteren.

Als trainer ben jij bezig met zowel de individuele als teamontwikkeling. Jij weet deze leeftijdscategorie te motiveren op een natuurlijke manier.

Binnen de jeugdopleiding werken we volgens een bepaalde voetbalvisie. Dit betekent een herkenbare manier van voetballen voor alle jeugdteams, rekening houdend met de fase waarin het team en zijn individuen zich bevinden. We willen graag presteren en niet zonder plezier. Het allerbelangrijkste is echter de ontwikkeling van speler en team.

Als hoofdtrainer van de JO16.1 heb je ook een voorbeeldfunctie richting spelers en de andere trainers, waarmee je regelmatig samenwerkt.

Profiel:

· Je bent in het bezit van UEFA C / VC2 of bereid deze cursus te volgen;

· Je hebt ervaring met het trainen van juniorenselectieteams;

· Je bent communicatief vaardig en werkt graag samen;

· Je bent positief en staat open voor feedback;

· Je denkt graag mee over nieuwe ontwikkelingen op voetbalgebied ter verbetering van onze jeugdafdeling.

Taken en verantwoordelijkheden:

· Je verzorgt twee keer per week de training en de coaching op de wedstrijddag(zaterdag);

· Je werkt samen met jouw andere stafleden en trainers van andere teams;

· Je voert periodiek ontwikkelgesprekken met je spelers;

· Je hebt een actieve bijdrage tijdens trainersbijeenkomsten;

· Je bent bereid om als praktijkbegeleider van stagiaires te fungeren.

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen neem dan contact op met Pascal Schaeffer, Hoofd opleidingen. pascal.schaeffer@rksvmargriet.nl / 06-1606563

Deel dit nieuwsbericht!