svo OMC24 officieel van start!

Dinsdag 21 mei 2024, markeert een bijzondere mijlpaal voor het meiden- en vrouwenvoetbal in Oss. De voorzitters van s.v. O.S.S.’20 en RKSV Margriet hebben officieel de samenwerkingsovereenkomst voor de SVO (Samenwerkende Vrouwen Opleiding) getekend. Met ingang van het seizoen 2024-2025 gaan s.v. O.S.S.’20 en RKSV Margriet samenwerken met als belangrijkste doel om elke speelster met plezier te laten voetballen.

Nieuwe clubnaam: svo OMC24
Na het tekenmoment werd de clubnaam van de svo gepresenteerd: svo OMC24. Op deze naam werd unaniem gestemd door de speelsters van beide verenigingen. De naam is een afkorting van O.S.S.’20 Margriet Combinatie. Op deze manier blijven we dicht bij onze moederverenigingen, iets wat onze Burgermoeder Wobine Buijs-Glaudemans heeft gestimuleerd.

Allereerste ‘Vriendin van de SVO’
We zijn blij aan te kunnen kondigen dat Wobine Buijs-Glaudemans, Burgemeester van Oss, is gepresenteerd als de allereerste ‘Vriendin van de SVO’. ‘Een geweldig initiatief’ waren haar eerste woorden, nadat ze uitleg had gekregen over de totstandkoming van deze unieke samenwerking in haar stad Oss. Met haar steun en enthousiasme voor de SVO, hebben we een geweldige start gemaakt met ons Vriendinnen-initiatief en hopen we snel nieuwe vriendinnen (en vrienden) te verwelkomen.

Contact
svo OMC24 heeft vanuit beide moederverenigingen een voorzitter aangesteld. Dit zijn Eric van Vugt en Marsha van Lent. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de voorzitters van svo OMC24 via voorzitter@omc24.nl.

Foto’s: Henry Janssen (www.janssen-fotografie.nl/)

Deel dit nieuwsbericht!