Beste leiders en trainers,
Vanwege de verwachte hoge temperaturen hebben wij helaas moeten besluiten het middagprogramma van het Piet de Jongh Jeugdtoernooi te annuleren.
Deze beslissing hebben wij niet lichtvaardig genomen. De gezondheid en veiligheid van alle spelers, begeleiders, vrijwilligers en bezoekers staan voor ons voorop.
Wij betreuren het dan ook zeer dat wij dit besluit hebben moeten nemen.
Het programma voor de ochtend gaat wel gewoon door!
Vanuit RKSV Margriet worden diverse maatregelen genomen om rekening te houden met de warmte, zodat iedereen op een zo verantwoord mogelijke manier kan deelnemen aan het toernooi.
Wij kijken ernaar uit om alle teams in de ochtend te mogen verwelkomen en hopen er samen een mooie en sportieve ochtend van te maken.
Alvast dank voor jullie begrip.
Bestuur RKSV Margriet
