Seniorencommissie

RKSV Margriet heeft ook een seniorencommissie. Samen met de Technische commissie zorgen wij ervoor dat d.m.v. een beleidsplan op een gestructureerde en professionele wijze gewerkt kan worden.

Er wordt onderscheid gemaakt tussen prestatief en recreatief voetbal. Op deze manier biedt de seniorencommissie zowel talentvolle en ambitieuze spelers als recreatieve spelers een goed podium om de sport te kunnen beoefenen. Iedereen moet met plezier kunnen voetballen op een niveau dat aansluit bij ieders mogelijkheden.

Jaarlijks aan het begin van het seizoen is er een bijeenkomst voor alle trainers, leiders, aanvoerders, clubscheidsrechters, materiaalmensen en leden van de zondagsdienst.

In deze bijeenkomst worden de laatste nieuwtjes, wijzigingen van de KNVB gemeld aan de aanwezigen.

Vaste punten zijn:

-teamindeling en begeleiding

-strafzaken

-wedstrijden

Heb je een vraag of zijn er zaken die besproken moeten worden neem dan contact op met de voorzitter van de seniorencommissie:

Ruud Pigmans  06-48021219