Welkom bij R.K.S.V. Margriet!

RKSV Margriet; veruit de leukste voetbalclub van Oss! Met ruim 1000 leden en vrijwilligers is het één van de grootste sportverenigingen van Oss. Op het moderne sportpark Amstelhoef gaan Opleiden en plezier voor presteren. Van de Mini Champions League tot het 1e elftal kunnen spelers genieten van teamsport, zich ontwikkelen en meten met leeftijdsgenoten uit de regio.

Ook plezier maken en gezelligheid staan voorop! Allereerst in de kleedkamer, maar zeker in de welbekende kantine van Margriet. In het weekend is het daar vaak tot in de late uurtjes erg gezellig.

Volgende wedstrijd Margriet 1

Warming-up Oldstars toernooi

Geplaatst op 18 maart 2024

Het 4e Jo de Valk Oldstars toernooi komt er weer aan! Op 2 april 2024 vanaf 10 uur is het weer zover. Dan binden diverse Oldstars teams uit de regio weer

Geplaatst op 15 maart 2024

Komend seizoen zal Jens van de Camp deel gaan uit maken van de jeugdopleiding van NEC NIJMEGEN. Als RKSV Margriet zijn we hier natuurlijk heel erg trots op! Beste

Geplaatst op 12 maart 2024

Dit weekend is het Jumbo Weekend bij RKSV Margriet. Doe mee met de acties; Winkelwagen schieten of Raad en win en maak kans op een volle winkelwagen aan boodschappen en meer!

Geplaatst op 8 maart 2024

RKSV Margriet en s.v. O.S.S.'20 bundelen hun krachten om het meiden- en vrouwenvoetbal in Oss een nieuwe impuls te geven. Vanaf het seizoen 2024-2025 trappen ze af met een gezamenlijke SVO

Geplaatst op 21 februari 2024

Was jij erbij op 17 juni 2023? Het BBQuality wijktoernooi van vorig jaar was een editie om niet snel te vergeten. Na twee zinderende finales wisten Dikke Spits United en Margriet

Geplaatst op 1 februari 2024

Vanmorgen heeft ons het bericht bereikt dat Gerard Broers, voorzitter van Berghem Sport en tevens oud-jeugdtrainer van RKSV Margriet op 65 jarige leeftijd is overleden. Gerard was een gewaardeerd bestuurder, maar

Geplaatst op 1 februari 2024

Jullie hebben het ongetwijfeld al gezien, de vernieuwde website van onze vereniging is live! De afgelopen periode is er hard gewerkt om de site in een nieuw jasje te steken en

Geplaatst op 30 januari 2024

Verduurzamen Sportpark Beste leden, RKSV Margriet wil graag haar sportpark verder verduurzamen door helemaal ‘gasloos’ te worden. Door de duurzaamheidsbijdrage van de Rabobank komen we een stapje dichterbij deze realisering!

Geplaatst op 30 januari 2024

Onze trainers voor volgend seizoen Maarten van Vugt en Maikel Maas ook volgend seizoen aan boord! Ook komend seizoen zullen Maarten van Vugt en Maikel Maas voor de groep van

Geplaatst op 30 januari 2024

Sportfruit bij Margriet Misschien heb je het display al zien staan? Iedere zaterdag, als er een wedstrijdprogramma is, wordt door Vogels Groente en Fruit uit Oss vers fruit geleverd. Het fruit

Speler van de Week : Martijn Ploegmakers

Margriet ZO1 pakt goede overwinning op Alem: 2-0

Margriet Zo1 wist tegen Alem dat winst noodzakelijk was om zicht op de top te behouden. Met een goede eerste helft en een iets mindere tweede deel van de wedstrijd werd hieraan voldaan en werd een verdiende 2-0 overwinning behaald.

Al in de tweede minuut verscheen Luca Peters op rechts, trok de bal voor en Dion van den Elzen kopte rakelings naast. Margriet legde een hoog tempo neer, stoorde al direct buiten het strafschopgebied van de tegenstander, zette druk en Alem kwam er sporadisch uit, zonder echt gevaarlijk te worden. Pas na een half uur spelen was er een eerste gericht schot op het Osse doel, maar Jurre van den Akker kon simpel de bal pakken.

In de 8e minuut was Joey Schuurmans weer dicht bij een doelpunt. De voorzet van Nick van Oorschot ging rakelings aan hem voorbij op enkele meters van het doel. In de 18e minuut mist Schuurmans niet, maar doelman Daav van Mil kan de bal in een uiterste duik nipt tot corner verwerken. Het tempo blijft maar hoog en als Joey Schuurmans in de 27e minuut een corner mag nemen is het Nick van Oorschot die tussen twee man in en de doelman op nog geen meter de bal in het doel tikt, 1-0. Margriet nam even iets gas terug en ondanks enkele kansjes bleef het zo tot de rust.

Kijk op www.voetbalamstelhoef.nl voor het uitgebreide wedstrijdverslag.

Jeugd R.K.S.V. Margriet

Alles wat je wilt weten over de jeugd van R.K.S.V. Margriet. Een snelle start? Maak gebruik van onderstaande linkjes.

senioren margriet

Senioren

De Senioren afdeling van R.K.S.V. Margriet bestaat uit prestatieve en recreatieve teams. De meeste teams spelen op de zondag hun wedstrijden, maar de laatste jaren zijn er ook teams op zaterdag actief. Inmiddels zijn er drie zaterdagteams actief. Margriet Zaterdag 1 is het opleidingselftal van Margriet Zondag 1.

Er zijn ook twee vrouwen teams te vinden bij R.K.S.V. Margriet. Margriet vrouwen 2 is een unieke samenwerking aangegaan met O.S.S. ’20. Zij hebben een combinatie elftal gevormd waardoor ook zij allemaal hun geliefde sport kunnen beoefenen!

Bestel Margriet-kleding online!

Wil jij ook schitteren op het trainingsveld in de nieuwste Clubkleding van Margriet? Bestel de Stanno Clubkleding dan online!

Speciaal voor onze vereniging is er een lijn met Margriet Clubkleding samengesteld. De fijnste outfits in onze eigen vertrouwde clubkleuren, geniet van de voordelen in de webshop!

• Altijd gratis voorzien van een clublogo
  • Mogelijkheid tot bedrukking met naam
  • Altijd 10% korting voor leden
Trainingsshirt 2024